Blog

Milyen ételeket fogyassz edzés után?

ProNRG
ProNRG
2020.12.09 17:03

Előzőleg leírtuk neked, melyek a legideálisabb fogások sportolás előtt. Azonban azt még nem árultuk el, hogy melyek azok az ételek, amiket az edzés után ajánlatos fogyasztanod ahhoz, hogy ne rontsd el az edzés alkalmával oly nehezen kiizzadt sikert. Ha eddig úgy gondoltad, hogy edzés után már nem szabad semmilyen táplálékot magadhoz venned, mert csak újra visszavinnéd szervezetedbe az oly nehezen elégetett kalóriákat és zsírokat, akkor tévedsz. Fontos, hogy testmozgás után is vigyél be tápanyagot kimerült szervezetedbe, a kulcs azonban abban rejlik, hogy melyek ezek az ajánlott ételek. Ha kíváncsi vagy rá, olvass tovább és mi eláruljuk neked.

 

  1. Fehérje shake

A jól bevált protein shake a leggyakrabban fogyasztott táplálék mindenfajta testmozgás után. Ezt a könnyed táplálékot még akkor is könnyen eltudod fogyasztani, ha edzés után nem lennél még eléggé éhes. A fehérje segít az izomépítésben és hozzájárul a gyors regenerálódáshoz.

  1. Csirkemell salátával

Míg edzés előtt rizzsel ajánlott ez a kombináció, addig testmozgás után már jobb, ha a magas szénhidráttartalmú rizst elhagyjuk a tányérról és inkább a sokkal könnyebben emészthető ételeket hagyjuk meg. A csirkemellben található fehérje szintén hozzájárul a gyors izomépítéshez, a saláta pedig garantáltan eltelít anélkül, hogy elnehezítené a gyomrodat és felesleges szénhidrátokat vinnél be szervezetedbe.

  1. Tojásos tonhalsaláta

Ha unnád a csirkemellet, akkor egyél helyette a salátád mellé tojást és tonhalat. A tojás és a tonhal kiváló fehérje forrás, továbbá tele van Omega-3 zsírsavakkal is, amely elősegíti az izmok gyors regenerálódását. Egy kis paradicsommal vagy paprikával pedig szinte plusz szénhidrát nélkül ízesítheted tovább a salátádat.

  1. Rántotta

A remek fehérje- és zsírforrású tojásnál maradva jó, ha tudod, hogy nem csak főtt formában salátával fogyasztva ideális étel testmozgásod után, de rántottaként is kiválóan megállja a helyét. Készíts egy 3 tojásos rántottát minimális kókuszzsíron megsütve, majd tálald zöldségekkel, esetleg hüvelyesekkel (melyek pluszban megdobják ennek a fogásnak a fehérje arányát) és már kész is a tökéletes és gyors edzés utáni lakoma.

  1. Natúr joghurt gyümölcsökkel

Ha egy gyors és édes kombinációval kényeztetnéd magad edzés után, akkor a joghurt gyümölcsökkel elkeverve a kiváló választás számodra. Válassz alacsony zsírtartalmú joghurtot, amit kombinálj a kedvenc gyümölcsöddel. Ajánljuk a bogyós gyümölcsök közül az áfonyát, szedret, málnát vagy akár az epret is, melyek kiváló antioxidáns hatással bírnak.

+    ProNRG Cooler

Alkalmazd a ProNRG Cooler gélt az edzés befejezése után, hogy a mozgás utáni nyújtás hatását fokozva minél előbb ellazuljanak fáradt, igénybe vett izmaid. A ProNRG Cooler hűsítő gél segít a gyors regenerálódásban. Ezt a gélt használva garantáltan elkerülheted a kellemetlen izomlázat, esetleges izomgörcsöket. Használd a ProNRG Cooler gélt a tökéletes edzéshez!

++ ProNRG Slimming

Szeretnéd, hogy edzéseddel még nagyobb hatást érj el? Szükséged van egy kis plusz segítségre a fogyáshoz? Szedj ProNRG Slimming étrend-kiegészítőt és érd el minél hamarabb a magad elé kitűzött célodat. A ProNRG Slimming készítmény többféle gyógynövény és kivonat hatóerejével fokozza szervezeted zsírégetését és csökkenti a szénhidrát felhasználását. Használd a ProNRG Slimming-et minden nap, hogy a legtöbbet hozhasd ki magadból!